TRANSPORT GRATUIT LA COMENZI DE MINIM 200 RON !

GFit | Stil de viata sanatos cu 5 retete de mic dejun simple  

5 idei de mic dejun simplu si rapid

Cu totii cautam alternativa cea mai simpla cand vine vorba de gatit(asta daca nu cumva esti un bucatar desavarsit si iti place sa gatesti mereu). Insa programul fiecaruia e destul de aglomerat asa ca, am decis sa vin in ajutorul tau cu cateva idei de mic dejun care sa iti usureze viata.

 

  1. Porridge (ovaz fiert)
  • cea mai usoara si rapida alternativa cand vine vorba de mic dejun
  • poate fi preparat cu lapte/lapte vegetal/iaurt sau apa
  • poti adauga: afine/fructe de padure, sirop de artar/miere, o bucata de ciocolata neagra 85-90%, seminte de dovleac, unt de arahide, fulgi de cocos, banana, seminte de chia etc
  • aliment vegetal cu un continut mare de fier

2. Bruschete cu rosii, usturoi si verdeata

  • painea se prajeste rapid si o inmoi cu putin ulei de masline
  • intr-un bol separat prepari compozitia: putin ulei, sare, rosii, rozmarin si usturoi
  • torni apoi compozitia peste painea prajita si o savurezi langa cafeaua sau ceaiul de dimineata
  • alte variante de bruschete cu: sfecla si macrou, prosciuto si parmezan, masline busuioc si patrunjel, somon afumat, somon si crema de branza, pastrama si crema de avocado etc

3. Guacamole

  • ai nevoie de: avocado, rosii, lamaie verde, usturoi, coriandru sau patrunjel si o ceapa rosie
  • adaugi intr-un bol bucatiile de rosii (scoti semintele ca sa eviti ca guacamole sa devina apos), apoi amesteci cu celelalte legume taiate marunte
  • dupa ce pisezi avocado si devine ca o pasta, adaugi peste zeama de lamaie verde
  • amesteci apoi ambele compozitii in mixer si mai adaugi la final zeama de lamaie sau sare dupa nevoie

4. Omleta cu legume

  • adaugam pe tigaia incinsa ulei de cocos
  • spargem ouale si le batem, ca apoi sa le turnam in tigaie la foc mic si punem capacul peste
  • timp de 2 3 minute o lasi sa se faca, ca apoi sa o rulezi ca o placinta si ea de deja gata pufoasa
  • poti adauga legume crude, salata , branza slaba de vaci, verdeturi, condimente, sunca etc

5. Pancakes in 15 minute

  • ai nevoie de 1 ou mare, lapte, vanilie dupa gust, faina integrala, praf de copt si indulcitor/miere (dupa gust)
  • amesteci oul, indulcitorul, vanilia, laptele, faina si praful de copt intr-un bol mare pana obtinem un aluat omogen
  • torni intr-o tigaie putin ulei de cocos si din compozitie iei din polonic cat ai nevoie ca sa faci clatita (intinzi in tigaie aluatul in asa fel incat sa fie ca o clatita americana rotunda)
  • intorci clatita cand apare bule pe partea superioara
  • recomandat e sa fie facute la foc mediu (ca sa te asiguri ca sunt coapte si pe interior)
  • pentru decor poti opta pentru: un sos din fructe de padure facut in casa, ciocolata neagra topita, banane etc

 

Retetele pot fi personalizate dupa bunul vostru plac in asa fel incat sa va bucurati de mancarea sanatoasa din plin!

P.S: Nu uita de planurile alimentare disponibile pe website, in care se gasesc combinatiile de mancaruri delicioase de mai sus.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cum sa iti maresti fesierii rapid in cativa pasi simpli (partea 1 + partea 2)

Gratuit!

Vreau sa primesc GRATUIT video-ul !