TRANSPORT GRATUIT LA COMENZI DE MINIM 200 RON !

GFit | De ce sa eviti antrenamentele de pe internet?  

De ce nu e bine sa faci exercitii de pe internet fara ajutorul unui specialist?

In anul 2022, internetul are o gama larga si variata de exercitii pe youtube/instagram sau alte retele de socializare. Insa informatia trebuie filtrata cu grija, deoarece nu toate tipurile de continut pe partea de sport sunt si bune sau se potrivesc tuturor. La fel cum fiecare persoana e diferita, asa e si cu exercitiile in fitness: trebuie personalizate dupa fiecare tip de organism.

Iata cateva motive de ce nu e bine sa faci exercitii de pe internet fara sa te consulti cu un antrenor:

  1. Incepatorii
  • daca esti incepator si nu ai cunostiinte pe partea de fitness, nu o sa stii sa iti alegi exercitiile potrivite scopului tau
  • executia lor e foarte importanta, mai ales la inceput cand iti formezi rutina de antrenamente si inveti exercitiile pas cu pas

2. Exercitii tip „avioane”

  • aici ma refer la exercitiile inventate doar ca sa schimbe rutina sau sa „iasa din antrenamentele clasice si plictisitoare” – tocmai de aceea se numesc CLASICE (au fost inventate cu un scop si testate de-a lungul anilor)
  • „Nu orice zboara se mananca” – vorba e valabila si in sport, deoarece un antrenor iti va da exercitii care au in spate o baza scrisa si teoretica

3. Antrenamentele pe youtube

  • orice antrenor care promoveaza antrenamentele pe youtube sau in online, va face exercitii generale care sunt valabile pentru majoritatea insa NU pentru toti
  • exista persoane care pot sa faca anumite exercitii si persoane care nu (daca spre exemplu ai dureri de spate, e bine sa eviti exercitiile care te pot bloca sau iti fac rau)

4. Numarul repetarilor si seriile

  • in functie de scopul tau, trebuie sa iti personalizezi si numarul repetarilor si al seriilor
  • o persoana care vrea sa slabeasca, nu va avea acelasi numar de repetari ca si o persoana care vrea sa puna masa musculara sau sa se mentina
  • schimbarile se fac treptat, in functie de evolutia ta

5. Greutatile cu care lucrezi

  • aici apare o problema, deoarece pe internet antrenorii folosesc greutati generale si NU care ti se potrivesc neaparat tie – mai ales daca esti la inceput, e indicat sa incepi cu greutati mici si sa le cresti treptat
  • multa lume face greseala sa se plafoneze – sa ramana la acelasi numar de greutati o perioada mai lunga si sa nu apara rezultatele

6. Consultul cu un specialist

  • avand in vedere ca, fiecare suntem diferiti, avem nevoie minim de o sedinta cu un antrenor specializat care sa iti vizualizeze profilul si sa vada ce ai tu nevoie ca sa iti atingi scopul
  • o adaptare anatomica, un plan bine pus la punct si un stil de viata sanatos – lucrurile care te vor face sa iti atingi scopul, insa pentru asta ai nevoie de indrumarea unei persoane care are cunostiinte in domeniu

Indiferent de scopul tau ales, te astept sa avem o sedinta gratuita in care sa ne cunoastem si sa iti setam obiectivele pe termen lung! Iar la final ramane la alegerea ta daca vrei sa ne antrenam impreuna ONLINE sau sa iti ofer planuri personalizate cu videouri ca sa te antrenezi singura. (:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cum sa iti maresti fesierii rapid in cativa pasi simpli (partea 1 + partea 2)

Gratuit!

Vreau sa primesc GRATUIT video-ul !