TRANSPORT GRATUIT LA COMENZI DE MINIM 200 RON !

GFit | Fitness la superlativ cu antrenori profesionisti si dedicati transformarii tale!  

Retur produse

Produsele comandate online pe www.gfit.ro pot fi returnate in maxim 14 zile calendaristice de la primirea acestora, fără vreun motiv special. Dreptul cumpărătorului de a returna un produs cumpărat se aplică doar persoanelor fizice, În cazul achizițiilor de la persoane juridice și doar pentru contractele încheiate la distanță. Dacă perioada de reflecție expiră într-o zi nelucrătoare, termenul este prelungit până la următoarea zi lucrătoare.

Condiții retur și procedura necesară

Pentru a demara o procedură de retur, vă rugăm să completați o cerere de retur.

Produsele pot fi returnate, in ambalajul original si in aceeași stare in care au fost recepționate, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, dacă este un motiv bine întemeiat. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.

Pentru a returna un produs este necesar sa ne informați expres cu privire la decizia de returnare a produsului. Nu este suficient doar să fie trimise produsele Înapoi. Completați formularul online de pe site, urmând a fi contactat de un noi in maxim 24h. Daca răspunsul nostru va întârzia, termenul de retur va fi prelungit exact cu numărul de ore ce depășesc cele 24h.

Excepții de la retur:

  • produse deteriorate sau in stare proasta;

    • produse fabricate la comandă sau personalizate în mod clar;

Returnarea banilor

Furnizorul va înapoia suma cuvenita in cel mult 30 de zile de la data întocmirii procesului verbal de recepție a produsului. Suma înapoiata si condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, murdărie, utilizare inadecvata, urme de umezeala etc.

Rambursarea nu va include taxa inițiala de expediere achitata la efectuarea comenzii. Atât in cazul unei livrări standard, cat si in situația unei livrări non-standard (expres) clientul va suporta toate costurile aferente. De asemenea, returul produsului va fi suportat de clientul care dorește returul. Valoarea returului va fi comunicata odată cu procesul verbal de recepție a produsului.

Vanzatorul restituie valoarea aferenta produselor dupa cum urmeaza:
– pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
– pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs -> prin virament bancar;

Procedura de rezolvare a garanției

Când întâmpinați o situație de garanție contactați imediat Serviciul de Relații cu Clienții la numărul de telefon de pe site, in cele mai multe cazuri reușim sa rezolvam situația telefonic. Firma noastră respectă garanția legală de conformitate art. 4 pct. 1 lit. e din OUG 34/2014 si art. 5-14 din Lege nr. 449/2003.

Garanția se acordă la sediul firmei din Alba Iulia, jud. Alba. Taxele de transport ale produselor in garanție se achită de către client pentru transportul produsului de la client la SC EXPERT INTERMED SERVICE SRL, iar SC EXPERT INTERMED SERVICE SRL acoperă costul de retur a garanției. Excepție de la această regula o reprezinta produsele care au suferit accidente in timpul transportului, pentru acestea SC EXPERT INTERMED SERVICE SRL acoperă costurile de transport si înlocuiește produsul.

Condiții de garanție

Societatea noastră, în calitate de vânzător, asigură calitatea produselor achiziționate. Perioada de garanție comercială a produselor de îmbrăcăminte și accesorii comercializate de societatea noastră este de 30 de zile de la data achiziției produsului. În condiții normale de utilizare aceste produse sunt garantate pentru orice defect de fabricație pe o perioadă egală cu durata medie de utilizare de 30 de zile de la data achiziționării.

Prezentul certificat de garanție comercială este întocmit și eliberat în conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, republicată și modificată prin OG nr. 9/2016 și ale OG nr. 21/1992, privind protecția consumatorilor, republicată și modificată.

Drepturile prevăzute prin lege consumatorilor (inclusiv garanția legala de conformitate prevazuta de art. 2 alin. e¹  coroborat cu art. 16 si 16² din Legea  nr. 449/2003) nu sunt afectate de garanția comercială oferită. Prin prezenta, consumatorii sunt informați în mod nemijlocit ca durata medie de utilizare a produsului este de 30 de zile de la achiziție, caz în care garanția legală de conformitate acordată consumatorilor (astfel cum este aceasta noțiune definită de art.2 pct. 2 din OG nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor este limitată la aceasta perioadă, în conformitate cu dispozițiile art. 16² din Legea nr. 449/2003).

În cazul cumpărătorilor persoane juridice este aplicabilă doar garanția comerciala de 30 de zile de la achizitie.

Pentru acordarea garanției comerciale și respectiv a garanției legale de conformitate este necesară respectarea strictă a instrucțiunilor precizate mai jos. Trebuie să luaţi în considerare faptul că, odată cu timpul şi cu purtarea, toate produsele vor da semne de uzură, iar aceasta nu reprezintă un defect care implică acordarea garanției comerciale sau legale de conformitate. Garanţia se aplică doar în cazul în care cumparatorul face dovada achiziţiei produsului de la societatea noastră, sens in care este obligatorie prezentarea:

  • bonului fiscal sau a facturii fiscale aferente produsului, precum si

  • toate accesoriile produsului.

Lipsa unuia dintre elementele de mai sus, poate duce la refuzul acordării garantiei pana la prezentarea documentelor de mai sus.

În cazul solicitării nejustificate de acordare a garanției ne rezervăm dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea transportului achitat de subscrisa pentru returul produsului reclamat ca fiind defect și a manoperei de investigare a produsului reclamat a fi afectat de vicii ascunse. Toate produsele reclamate ca fiind afectate de vicii ascunse vor fi supuse expertizei de specialitate. Garanția este valabilă numai pe teritoriul României. Perioada de garanție se prelungește cu termenul scurs de la data reclamației până la data aducerii la conformitate a produsului (inclusiv perioada necesară efectuării expertizei), mentionându-se acest fapt în certificatul de garanție. În cazul înlocuirii produsului se va emite un nou certificat de garanție.

Modalităţi de asigurare a garanţiei:

În situatia constatarii unui defect al produsului achizitionat de pe website-ul nostru in timpul perioadei de garantie, va rugam sa ne contactati pentru instructiuni la nr. de telefon 0741358750 sau la adresa de mail office@gfit.ro

Garanţia va fi asigurată în cel mult 15 zile calendaristice de la data sesizării prin:

  • repararea produsului

  • inlocuirea produsului – dacă acesta nu poate fi reparat

  • returnarea contravalorii produsului, daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile.

Conform dispozitiilor Legii nr. 449/2003, la achizitionarea produsului, vanzatorul are obligatia de a explica modul de utilizare si intretinere a produsului furnizat. Clientul are obligatia sa verifice integritatea produsului, aspectul exterior si prezenta in ambalaj a accesoriilor produsului inainte de finalizarea vanzarii. Orice reclamatie ulterioara referitoare la lipsa de conformitate din punct de vedere estetic sau de integritate exterioara si care ar fi putut fi sesizata la cumparare nu va fi luata in considerare. Pentru a fi recunoscuta si validata orice lipsa de conformitate a produsului trebuie reclamata in cadrul perioadei de garantie.

Condiţii în care garanţia nu este aplicabilă

  • uzura morală şi uzura fizică normală a produsului

  • uzura materialelor din cauciuc si elastic si deteriorarea mecanica a capselor si fermoarelor

  • decolorarea produsului sau a părţilor componente ale acestuia în urma expunerii la factori de mediu (soare, alte surse puternice de căldură, umiditate excesiva, ploaie, zăpadă)

  • deteriorări suferite de produs în urma unor evenimente extraordinare: accidente, incendii, cutremure, inundaţii, etc.

  • defecte produse de transport, manipulare şi depozitare a produsului în condiţii improprii (temperatură şi umiditate excesive, etc.) precum si in caz de interventie asupra sa a actiunii animalelor de companie, rozatoare, daunatori;

  • defecte cauzate de utilizarea neadecvată sau incorectă a produsului, inclusiv in caz de socuri mecanice voluntare sau involutare (frecare, lovire, agatare, rupere, sfasiere, etc.)

  • intervenţia efectuata asupra produsului de persoane neautorizate inclusiv vopsirea produsului

  • întreţinere defectuoasă (curăţarea folosind metode sau produse neadecvate)

  • incompatibilitati de marime si latime (pentru aceasta situatie este posibila schimbarea produsului nefolosit cu respectarea conditiilor aferente Schimbului/Returului de produse)

Instrucțiuni de utilizare și întreținere articole de îmbrăcăminte:

Ori de cate ori se impune, produsul se spală sau se curăță conform instrucțiunilor indicate pe eticheta interioară. Se vor folosi numai detergenți care respectă normele de calitate impuse de legislația UE privind siguranța utilizării acestor produse. Nu folosiți pentru spălarea/ curățarea articolelor produse de curățat industriale (sodă sau alți derivați chimici) sau produse de inalbire inadecvate, acestea putând deteriora ireversibil produsul. Se interzice spălarea articolelor de îmbrăcăminte la temperaturi mai mari decât cele specificate pe eticheta interioară. Nu uscați produsul prin expunerea la surse de căldură (radiatoare electrice, aragazuri etc.). Uscarea se va face întotdeauna la temperatura camerei. Puteti folosi uscatorul de rufe electronic numai in situatia in care nu este explicit interzisa folosirea acestuia prin mentiuni afisate pe eticheta produsului sau in descrierea disponibila pe pagina acestuia. Feriți produsul dumneavoastră de obiecte care pot provoca frecari intense, zgârieturi, arsuri, perforări sau orice acțiune fizică de natură să îl deterioreze, inclusiv interventia animalelor domestice, rozatoare, insecte etc. Nu folosiţi pe produse sau în apropierea acestora spray, acetonă, acid, uleiuri, benzen, insecticid, etc. si asigurati depozitarea acestora in locuri adecvate, ferite de umiditate excesiva, surse directe de caldura si actiunea directa a razelor soarelui.

Verificați eticheta interioară a produsului dvs. pentru a identifica modalitățile de întreținere/curățare specifice fiecărui articol.

Garanția devine inaplicabilă și societatea noastră nu poate fi făcută răspunzătoare de niciun fel de defect ce poate apărea datorită procesului de curățare/spălare, realizat cu nerespectarea instrucțiunilor indicate pe eticheta interioară și în prezentul certificat de garanție, depozitării în condiții de umiditate, deteriorării, decolorării ca urmare a expunerii la soare sau alte surse puternice de căldură, reparării sau modificării făcute de persoane neautorizate, ultilizării în condiții improprii, altele decat cele pentru care produsul a fost proiectat.

Denumirea, modelul, codul produsului, data cumpărarii, prețul, adresa magazinului ce se găsesc pe factura primita prin email in urma livrarii comenzii, alături de predarea produsului cu deficiențe, reprezintă elemente esențiale de care societatea noastră are nevoie pentru soluționarea oricărei reclamații ulterioare.

Garanția se oferă după constatarea deficiențelor. Pentru aceasta este necesar ca produsul reclamat sa fie receptionat la sediul societatii noastre in interiorul intervalului de garantie, insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat. Daca produsul reclamat este compus din mai multe piese, toate partile componente ale acestuia trebuie expediate pe adresa societatii noastre.